Obi-Wan Kenobi Obi-Wan Kenobi
456
BLOG

Koniec komentowania

Obi-Wan Kenobi Obi-Wan Kenobi Polityka Obserwuj notkę 19

Moi drodzy,

ponieważ to już ostatnie chwile, kiedy piszemy jeszcze z S24, a nie FB, dlatego chciałem Wam wszystkim podziękować za kilka mile spędzonych lat w Waszym towarzystwie. Wszystkich nas zaskoczyła noworoczna notka Pani Bogny. Niektórzy z Was będą tutaj dalej pisać notki, inni komentować. Nie będę oryginalny i jak wielu  deklarowało, tak również i ja nie zamierzam tutaj komentować  pod kuratelą FB.  Mam ku temu swoje powody. Będę jednak dalej czytał notki tych, którzy zostaną. Założyłem również wczoraj pod swoim salonowym nickiem konto na TT i można tam mnie znaleźć.

Jeszcze raz dziękuję Wam wszystkim za te wspólne chwile.

 

 

Niech Moc będzie z Wami!

Rycerz Jedi. Zawsze po prawej stronie Mocy. Pisolubny polonofil. Jazzolubny audiofil. Mąż żonie. Ojciec dzieciom. Pan psa rasy staffordshire bullterrier.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka